Samotná implementace kontaktního formuláře na webu nemusí být účinná, pokud neuvažujete o jeho optimalizaci UX. Zjistěte, co můžete udělat pro to, aby kontaktní formulář na webu fungoval jako hodinky.
- Udržujte to jednoduché – designově i obsahově 20Bet login. Formulář by měl být jasný, bez zbytečných rušivých vlivů. Omezte pole pouze na ta, která jsou nezbytná pro správnou klasifikaci potenciálního zákazníka a zpracování dotazu.
- Použijte jednosloupcové formuláře – zvláště důležité při vytváření složitého formuláře skládajícího se z několika polí. Takto konstruované je jednodušší vyplnit než možnost s více sloupci.
- Uspořádejte pole – nastavte pole od nejjednodušších po nejnáročnější, abyste uživatele neodradili od jeho vyplňování na začátku. S každým dalším polem zvyšujte úroveň obtížnosti.
- Zadejte ověření pole – v reálném čase informujte uživatele o nesprávně vyplněnýc
- Ochrana proti spamu – formuláře na svém webu můžete chránit před nežádoucími zprávami generovanými masivně roboty, například prostřednictvím dvoufázového ověření. V případě e-mailového kontaktu není implementace bezpečnostních opatření tak účinná.
- Automatické odpovědi – použití kontaktního formuláře vám dává skvělé příležitosti k automatizaci odpovědí. Každému uživateli můžete například poslat automatickou odpověď, jakmile odešle svůj dotaz, abyste měli čas na analýzu a potenciální zákazník věděl, že jste obdrželi jeho zprávu.
- Získání pouze relevantních informací – kontaktní formulář na webu omezuje možnosti reagovat na ty, které skutečně potřebujete pro kvalifikaci dotazu nebo přidání do prodejního trychtýře. Používáním e-mailové komunikace nemáte žádný vliv na obsah zprávy odeslané uživatelem.
- Možnost integrace – pomocí kontaktních formulářů otevíráte dveře desítkám užitečných integrací, například automatické synchronizaci s CRM, analytickým nástrojům nebo vyhrazenému e -mailovému marketingu.